by the way

.. gudd jag har verkligen tråkigt så jag ska fortsätta skriva :)

eller åh.. nej itne skriva, vi kör lite bilder istället? ;D
och med bilder menar jag barndoms-bilder ;)


HAHAHAHAHA JAG DÖR. detta är nog den värsta barndomsbilden på mig!


där var jag väl cirka.. 1år? :) eltandborste!


jag menar inte att skryta här. men kolla, så jävla fina ögon jag hade när jag var liten?!
jag fan smälter när jag ser in i dom!


me and my bigsis. hahaha, jag var ond redan då jag var 3. jag grillade dockor och ankor,
not bad for my size.



Ja ni.
hahaha, jag har ett speciellt minne som min pappa berättade för mig sen när jag var liten:
när jag var 1-2 hade jag en gåstol, jag var kanske ca 15m från tvrummet, sen när vädretmelodin kom på, jag bara flög till tvrummet med gåstolen och rullade in i tvapparaten. AHAHHAHAHAA JAG MENAR, NORMALT!? men gulligt endå..

åh, mina fingrar värker, haha. puss och godnatt nu, really!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0