hello there!

Detta blir mitt första inlägg på denhär bloggen ;D! jag hoppas många kikar in här!

Jag är iallafall en 13årig tjej med namnet Moa. Jag är född 5 oktober 1997. Jag har inga speciella intressen, men på denna bloggen kommer jag skriva om mode, och då menar jag sånt jag tycker om och kanske tips jag kan dela med mig med er. Sen smink då och då och kanske hårtips, men framför allt fotografering. Men jag skriver delvist mycket om min vardag också!

Fotografering betyder nästan allting för mig, jag använder mig av en Nikon D40x. En jättefin systemkamera som fungerar perfekt för mig. Jag har nu fotat i ca 2år och trivs som fisken i vattnet med det. :)

En header kommer strax upp, jag blir glad av många besökare och av många underbara kommentarer.
Välkommen in! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0